Deplasare posibilă max. (încărcat complet) | ST1000+ / 3000 kg, ST2000+ /4500 kg |
Lungimea max. a navei | ST1000+ : 9.5 m, ST2000+ : 11 m |
Alimentare electrică | 12 V |
Gama de tensiune absolută | 10 - 16 V DC |
Intrare | 40 mA (așteptare) |
Siguranță | 12 amps |
Greutate | 1.53 kg |
Dimensiuni | 45 x 7.3 x 9.5 cm |
Metode de montare | Reversibil babord sau tribord |
Dimensiunea afișajului | 45mm LCD |
Iluminarea afișajului | 3 niveluri și oprit |
Interfețe | SeaTalk NMEA0183 input |
Împingere | ST1000+ : 57 kg, ST2000+ : 77 kg |
Viteza de împingere | 8 s (hard/hard) |
Stroke (hard/hard) | 236 mm |
Durata de livrare: contactati MarineLife
De la dezvoltarea lor în 1973 de către Autohelm, auto-piloții ST1000 și ST2000 au devenit cei mai populari din lume. Ele sunt reperul pentru performanță, fiabilitate și ușurință în utilizare. Caracteristicile și funcțiile de ultimă generație vin ca standard.
Busolă fluxgate încorporată, comenzi aranjate clar, sigur de înclinare până la 45°, alarmă în cazul abaterii cursului, reglare automată a unghiului de rotire între 1,5° și 10°. Sistemul este gata pentru a fi conectat la o girueta și o telecomandă manuală. Folosind interfața NMEA 0180/0183 încorporată, sistemul poate utiliza datele de la navigatori (și de la alți producători) și apoi controlează automat planul de navigație introdus. Pilotul automat este echipat cu un afișaj LC-display, care arată cursul controlat curent în modul automat, în „modul de așteptare” este afișat cursul țintă. Pilotul automat este, de asemenea, compatibil cu SeaTalk și poate fi conectat la seria Raymarine ST40/60 fără extindere.
Poate fi instalat atat in babord cat si in tribord, in functie de necesitate. Poate fi usor dezinstalat pentru a fi protejat in perioadele de parcare a ambarcatiunii.
Display-ul LCD cu luminozitate generoasa si cele 6 butoane il fac usor de utilizat.