Garantia sistemelor si echipamentelor comercializate de MarineLife, altele decat elicele BS.PRO
In conformitate cu prevederile legale privind raspunderea pentru calitatea produselor livrate se atesta ca produsele livrate cu factura emisa de MarineLife indeplinesc parametri de calitate specificati in documentatia tehnica emisa de fabricant.
Certificam calitatea produselor ca fiind conforma cu standardele si normele romanesti si internationale cu conditia respectarii indicatiilor de punere in functiune (montaj), de utilizare, de intretinere, depozitare, conservare si transport. Prezentul certificat atesta legal ca produsele corespund scopului pentru care au fost realizate si se incadreaza in parametri de calitate prevazuti de catre fabricant.
MarineLife asigura garantia produselor furnizate in conditiile instalarii si punerii in functiune a acestora de catre personal autorizat / certificat pentru instalarea si punerea in functiune a sistemelor / echipamentelor destinate ambarcatiunilor. MarineLife asigura asistenta in situatia in care instructiunile de punere in functiune si de utilizare ale fabricantului necesita clarificari pentru personalul care asigura punerea in functiune sau pentru utilizator. Pentru a beneficia de asistenta contactati MarineLife in scris la office@marinelife.ro sau telefonic la 0726-MARINE (0726-627463).
MarineLife garanteaza buna functionare a produselor furnizate in conditiile respectarii de catre utilizator a instructiunilor de utilizare si intretinere. MarineLife nu este responsabila pentru niciun fel de daune conexe generate de defectarea sau nefunctionarea echipamentelor si accesoriilor care fac obiectul prezentelor conditii de garantie.
Perioada de garantie este de 24 de luni in cazul utilizarii in scop de agrement, respectiv 12 luni in cazul utilizarii in scop comercial si incepe cu data emiterii facturii fiscale aferente. In timpul perioadei de garantie MarineLife va repara sau va inlocui componentele defecte cu componente originale. Componentele inlocuite devin proprietatea MarineLife.
In cazul in care produsul adus la MarineLife este acoperit de garantie MarineLife va suporta toate cheltuielile legate de diagnosticare si reparare. De asemenea costurile transportului echipamentului defect de la beneficiar la MarineLife, respectiv al echipamentului reparat de la MarineLife la beneficiar vor fi suportate de MarineLife.
Refuzul preluarii echipamantelor reparate / declarate ca nereparabile in termen de 30 de zile de la data notificarii privind finalizarea reparatiei / declararea echipamentului ca nereparabil absolva MarineLife de orice raspundere, echipamentele fiind considerate abandonate.
PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE produsele reclamate ca fiind defecte trebuie prezentate impreuna cu factura de achizitie emisa de MarineLife.
SUNT EXCLUSE DE LA GARANTIE produsele cu defecte rezultate din instalarea, punerea in functiune, utilizarea, intretinerea sau manipularea necorespunzatoare, produsele cu defecte cauzate de factori externi (fluctuatii ale tensiunii de alimentare in afara plajei acoperite de fabricant, impamantare neconforma, umiditate excesiva, lovire, solicitari mecanice anormale etc), produsele sau accesoriile care au suferit interventii de service sau modificari neautorizate de MarineLife sau de catre producator, consumabilele, produsele cu defecte datorate utilizarii altor accesorii sau consumabile decat cele recomandate de fabricant (in aceasta situatie intregul echipament este exclus de la garantie), produsele si echipamentele utilizate in alt scop decat cele pentru care au fost proiectate conform specificatiilor fabricantului.
Garantia elicelor BS.PRO comercializate de MarineLife
MarineLife atesta ca produsele originale BS.PRO importate si distribuite de Marine Life s.r.l. beneficiaza de garantie 12 luni de la data achizitiei.
Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie vor fi inlocuite cu altele noi.
NU SE ACORDA GARANTIA in urmatoarele cazuri:
- Produsele au fost montate incorect;
- Produsele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri sau alte urme cauzate de actiunea unor factori externi, altii decat apa;
- Produsele prezinta o uzura normala;
- Produsele nu au fost intrebuintate in conformitate cu modelele de motoare pentru care au fost fabricate;
- Produsele prezinta deficiente datorate unui accident de navigatie / circulatie sau de alta natura (socuri termice, socuri mecanice etc).
In cazul in care se solicita inlocuirea unui produs BS-PRO in termenul de garantie SOLICITANTUL VA PREZENTA FACTURA DE ACHIZITIE emisa de MarineLife.
DECLARATIE DE CONFORMITATE
Noi, Marine Life s.r.l., importator oficial al produselor BS.PRO in Romania, asiguram, garantam si declaram pe propria raspundere, in conformitate cu normele stabilite de Hotararea Guvernului nr. 1022/2002, art. 4, ca produsele BS.PRO nu pun in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului, sunt in conformitate cu ISO9001/2008 si acreditate KOTRA Seal of Excellence.